چرا شركت بايد به دست افراد متخصص و مشاورين حقوقي ثبت شود ؟

۹ بازديد

چرا شركت بايد به دست افراد متخصص و مشاورين حقوقي ثبت شود ؟

علاقمنداني كه به دنبال ثبت شركت و راه اندازي يك مجموعه حقوقي مي باشند اغلب در خصوص اينكه آيا نياز است از مشاروان و متخصصين اين حوزه براي ثبت شركت خود استفاده كنند يا خير ترديد دارند . و نمي دانند كه ثبت شركت توسط كارشناسان حقوقي الزامي است يا خير و اينكه اگر مي شود خودشان شركت را ثبت كنند چرا بايد اين وظيفه را به دست وكلا و متخصصين حقوقي بسپارند و متحمل هزينه هاي بيشتر شوند .

سال هاي سال است كه سازمان ثبت اسناد و املاك ايران متولي ثبت شركت ها و موسسات غير تجاري در ايران شركت هاي مختلفي را به ثبت رسانده و براي هر يك از اين افراد زمان زيادي و هزينه زيادي صرف شده تا شخصيت حقوقي آنها شكل گرفته است . اين سازمان بهتر از هر نهاد و يا شخص ديگري مي داند كه ثبت شركت چقدر كار پيچيده و تخصصي مي باشد  و تا چه ميزان از حساسيت برخوردار است .

افرادي كه مي خواهند شركت ثبت كنند و بخصوص براي شروع فعاليت خود توانايي مالي زيادي ندارند به گمان اينكه با ثبت شركت توسط خودشان هزينه كمتري پرداخت مي كنند اقدام به حضور در اداره ثبت شركت ها و تكميل فرم ها و مستندات كرده و بنا بر اشتباهات رايجي كه انجام مي دهند اغلب دچار دوباره كاري و صرف زمان و سرمايه چند باره مي شوند . اين افراد به دليل عدم اعتمادي كه به شركت هاي حقوقي مي كنند در واقع خودشان را با هزينه هاي بيشتر و صرف زمان بيشتر مواجه كرده و نهايتا هم نتيجه به دست آمده اغلب نتيجه مورد رضايت آنها نمي باشد و پس از چند سال مشكلات حقوقي و قانوني گريبان گير آنها خواهد شد و يا ممكن است براي انجام موضوعي جديد و يا يكي از موضوعات شركت با مشكل رو به رو شوند .

براي مطالعه ادامه مطلب به وبسايت ثبت شركت  و ثبت برند نوبل مراجعه فرماييد. همچنين براي دريافت مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد .

 تلفن :     02188770580 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.