ثبت موسسه غير تجاري غير انتفاعي

ثبت شركت و ثبت برند نوبل

ثبت موسسه غير تجاري غير انتفاعي

۵ بازديد

ثبت موسسه غير تجاري غير انتفاعي 

 

موسسات غير تجاري كه با اهداف غير تجاري ثبت مي شوند و نمي توانند هيچ گونه  اقدامات اقتصادي تجاري داشته باشند خودشان به دو دسته مهم تقسيم مي شوند. برخي از اين موسسات كه براي صاحبين و افراد ثبت كننده اين موسسات داراي منافع هستند و سودي را عايد آنها مي كنند به موسسات غير تجاري انتفاعي شهرت داشتند كه در اين دسته مدارس غير انتفاعي و انواع آموزشگاه هاي علمي و موسسات دانش آموزي و دانشجويي به ثبت مي رسند .

اما ديدگاه بسياري از ثبت كنندگان موسسات غير تجاري واقعا اهداف غير تجاري است و به هيچ عنوان انگيزه اي ندارند تا در قبال اين موسسات سودي براي خود و ساير شركا به دست بياورند . اين افراد كه هم مي توانند افراد حقيقي و هم حقوقي باشند به دنبال ارضاء ديدگاه هاي معنوي و يا حتي به انبال تكامل روح خود را اقدامات خدا پسندانه و انسان دوستانه هستند . هدفي جز كمك و يا حل كردن مشكلات يك عده خاص و يا يك جامع مورد نظر را ندارند و هميشه روياها و ديدگاه هاي خود را با كمك به مردم دنبال مي كنند.

براي مطالعه ادامه مطلب به وبسايت ثبت شركت  و ثبت برند نوبل مراجعه فرماييد. همچنين براي دريافت مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد .

 تلفن :     02188770580 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.