ثبت شركت در مناطق آزاد اقتصادي چه مزيت هايي دارد ؟

۱۰ بازديد

ثبت شركت در مناطق آزاد اقتصادي چه مزيت هايي دارد ؟

 

مناطق آزاد اقتصادي درگاه تبادلات كالا و خدمات هر كشور با كشور ديگر مي باشد و از اهميت زيادي براي دولت هاي هر كشوري برخوردار مي باشد . اين مناطق به منظور تسهيل تبادلات بازرگاني كالا و خدمات با شرايط آسان تر در هر كشوري به وجود مي آيند و هدف دولت ها از ايجاد اين مناطق هر  چند در مواردي متفاوت مي باشد ولي عمدتا رشد و تعالي داخلي و كنترل تورم و توزيع عادلانه پول و سرمايه مي باشد .

يكي از اهداف دولت ها پس از تاسيس اين مناطق جلب نظر شركت هاي داخلي و بخش خصوصي به اين مناطق مي باشد تا از اين راه بتوانند با معرفي شركت هاي مختلف و خدمات و توليدات آنها به كشور هاي ديگر در حوزه صادراتي و تعاملات بازرگاني با ساير كشور ها وجهه و جايگاه خود را بالاتر برده و واردات ارز بيشتري براي كشور محقق سازند .

به همين دليل دولت ها سعي مي كنند مزاياي زيادي را براي فعالان اقتصادي كه تمايل داشته باشند در اين مناطق فعاليت نمايند در نظر مي گيرند . از طرفي هم شركت ها و اشخاص حقوقي مختلف با ورود به اين مناطق و استفاده از اين مزايا مي توانند به رشد و توسعه بيشتر و متعاقبا سود بالاتري نائل شوند . از آنجايي كه اين مناطق  به عنوان جايگاهي شناخته مي شوند كه در آن شركت ها مي توانند محصولات و خدمات خود را راحت تر در معرض فروش افراد و شركت هاي خارجي قرار دهند و  تشريفات گمركي كمتر ، نيروي كار ارزان تر ، امكانات گسترده تر و شرايط راحت تر اداري و ... وجود دارد شركت هاي زيادي بصورت گسترده از اين مناطق استقبال مي كنند و به سادگي به عنوان يك شركت معتبر كه محصولات خود را به ساير شركت ها مي تواند صادر نمايد شناخته مي شود و طبيعتا منافع و رزومه بهتري هم كسب خواهند كرد .

مناطق آزاد تجاري محل رفت و آمد تجار و بازرگانان مختلف از ساير نقاط جهان مي باشد و ورود و سرمايه گذاري در اين مناطق هم بسيار ساده تر و با شرايط بهتري ميسر خواهد بود . بنابر اين شناخت شركت و محصولات آن توسط اين افراد به ساده ترين روش ممكن خواهد بود . تجارت در اين مناطق بسيار ساده تر است و رونق زيادي را در اين مناطق شاهد هستيم  كه اين موضوع مي تواند براي رشد و توسعه شركت بهترين گزينه باشد .

براي مطالعه ادامه مطلب به وبسايت ثبت شركت  و ثبت برند نوبل مراجعه فرماييد. همچنين براي دريافت مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد .

 تلفن :     02188770580 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.