نكته هايي درباره شركت هاي تضامني

ثبت شركت و ثبت برند نوبل

نكته هايي درباره شركت هاي تضامني

۸ بازديد

نكته هايي درباره شركت هاي تضامني 

 

يكي از انواع شركت هاي تجاري كه در بين شركت هاي ثبت شده چه در داخل ايران و چه در خارج از ايران داراي  اعتبار بسيار بالايي است شركت هاي تضامني مي باشند . اين شركت ها به دنبال اعتبار و نامي از شركا و موسسين خود به وجود مي آيند و به دليل اينكه تمام مسئوليت و بدهي هاي شركت را موسسين در بدون تاسيس  ضمانت مي كنند نسبت به ساير شركت هاي تجاري داراي ريسك بالاتري هستند.

يك شركت تضامني براي اينكه به ثبت برسد بايد سلسله قوانين و مقرراتي را در نظر گرفته و متناسب با شهرت و اعتبار فرد به ثبت برسد . اين شركت ها حتي در خارج از ايران نيز از اهميت بالايي برخوردار هشتند و افرادي كه خواهان ثبت شركت هستند و از اعتبار خود در بين مشتريان داخلي و خارجي خود اطمينان كافي را دارند بهترين حالت براي ثبت شركت براي آنها ثبت شركت تضامني مي باشد .

در زير به نكته هاي مهم در خصوص شركت هاي تضامني و اصول و برخي از قوانين اين شركت ها خواهيم پرداخت :

  • شركت هاي تضامني با مشاركت دو شريك كه ضمانت فعاليت هاي شركت را بكنند به ثبت مي رسد . البته دو نفر تنها حداقل تعداد نفرات براي مشاركت در اين گونه از شركت ها مي باشد و مي تواند سقف نفرات موسس تا هر اندازه  و بدون محدوديت افزايش يابد .

براي مطالعه ادامه مطلب به وبسايت ثبت شركت  و ثبت برند نوبل مراجعه فرماييد. همچنين براي دريافت مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد .

 تلفن :     02188770580 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.