نحوه استعلام برند

ثبت شركت و ثبت برند نوبل

نحوه استعلام برند

۹ بازديد

نحوه استعلام برند 

برند يك دارايي ارزشمند و مهم براي شركت هاي حقوقي و افراد حقيقي داراي كسب و كار هاي مختلف است. بخصوص از اين حيث كه براي محصولات و شناسايي آنها و تمايز بين محصولات وجود يك علامت تجاري خاص بسيار مهم است و در صورت موفق بودن برند مي تواند به بالاتر رفتن فروش كمك بسزايي بكند.

برخي ترجيه مي دهند برند را طراحي و به ثبت برسانند و برخي خواهان خريد و يا اجاره برند هستند. در هر صورت قبل از نهايي شدن طرح برند به نام شما و صرف هزينه هاي زياد براي اين كار بايد از امكان ثبت برند به نام خودتان اطمينان يابيد. چگونه؟

سه راه براي استعلام برند وجود دارد. اولين راه استعلام انلاين برند مي باشد كه بايد با مراجعه به سايت هاي ذي صلاح مانند سايت روزنامه رسمي و يا سايت اداره مالكيت معنوي و با ارائه مشخصات برند انجام شود كه البته به دلايلي همچون مشكلات به روز رساني سايت ها و يا برند هاي در صف انتظار ثبت ممكن است خيلي مطمئن نباشد. بخصوص كه برخي از سايت ها اصلا معتبر نيستند.

راه دوم حضور در اداره مالكت معنوي و استعلام حضوري مي باشد كه به دلايلي همچون شلوغ بودن و يا جواب گو نبودن، زمان و هزينه زياد و در نهايت جوابي نا مطمئن در انتظار شما خواهد بود.

اما سومين راه و مطمئن ترين راه استفاده از خدمات استعلام برند توسط وكلاي خبره موسسه حقوقي نوبل است. وكلاي ما با دريافت اطلاعات برند شما از چندين راه مختلف برند را استعلام مي كنند كه در اين راه ضمن تخصص بالا ارتباطات و شناخت موضوعات مختلف باعث معتبر بودن استعلام مي شود.

البته در صورتيكه برندي را خريد و فروش كنيد نيز دفتر خانه اسناد رسمي هم اينكار را براي شما انجام مي دهد ولي براي طراحي و ثبت يك برند منحصر به فرد بهترين راه خدمات موسسه حقوقي ويونا مي باشد.

حتي شما مي توانيد با مراجعه به سايت موسسه حقوقي نوبل و در قسمت استعلام انلاين برند به راحتي موضوع برند خود را با اطمينان زياد استعلام نماييد و در صورت بروز هرگونه مشكلي اين موضوع را با كارشناسان ما همان موقع بصورت انلاين و يا تلفني مطرح و جواب خود را دريافت نماييد.

براي مطالعه ادامه مطلب به سايت نوبل مراجعه فرماييد.

همچنين براي دريافت مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد .

آدرس : ميدان ونك – خيابان گاندي جنوبي – كوچه 23 – پلاك 19 – واحد 102

 تلفن :     02188203204

براي كسب اطلاعات بيشتر به وبسايت ثبت شركت نوبل مراجعه فرماييد.

HTTP://SSABT.COM

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.