نحوه ثبت نام علامت تجاري در سايت مالكيت معنوي

۸ بازديد

نحوه ثبت نام علامت تجاري در سايت مالكيت معنوي

هر گاه فردي خواهان ثبت برندي جديد باشد بايد قبل از اينكه به اداره مالكيت معنوي به عنوان سازمان ثبت برند ها و علامت هاي تجاري مراجعه نمايد اين برند را در سايت مالكيت معنوي ابتدا ثبت نام كند. ثبت نام برند به اين دليل است كه قابليت ثبت برند سنجيده شود و در صورت واجد شرايط بودن طرح برند متقاضي براي ثبت برند و يا علامت تجاري خود به اين اداره مراجعه نمايد و به اين شكل بسياري از مراجعات به اين اداره كمتر شده است.

براي اين منظور بايد خود فرد و يا نماينده قانوني او با مراجعه به نشان الكترونيكي sherkat.ssaa.ir  وارد سايت سازمان مالكيت معنوي شود.  در اين مرحله بايد ابتد موضوع و اظهارنامه برند را بصورت الكترونيكي تكميل و نهايي كند. اين مرحله بسيار حساس است و دقت و دانش خاص خود را مي طلبد.  قبلا توصيه مي كنيم اين مهم را به متخصصين ما در موسسه حقوقي ويونا واگذار كنيد.

پس از وارد كردن اطلاعات اظهارنامه بايد اطلاعات فرد متقاضي ثبت شود. توجه داشته باشيد كه برند به نام فردي كه اطلاعات او به عنوان مالك برند وارد سايت شود به ثبت مي رسد و نه نماينده قانوني او. در هنگام تكميل اطلاعات دو مشخصه از شما دريافت مي شود. اول نام صاحب برند و دوم اطلاعات نماينده قانوني براي اطلاع از مراحل مختلف كار و تماس با او.

در مراحل بعدي بايد مدارك مورد نياز بارگذاري شود. مداركي مانند مدارك شناسايي مالك برند، كارت بازرگاني و ... و نهايتا بايد پس از بررسي از اطلاعات موضوع با دريافت شماره رهگيري درخواست را  نهايي كرد.

توجه داشته باشيد كه اين تنها به عنوان ثبت نام علامت تجاري است نه به عنوان ثبت علامت تجاري . پس از بازرسي و كارشناسي ، كارشناسان اداره مالكيت معنوي در صورتيكه برند شرايط ثبت داشته باشد بايد با مراجعه به اداره مالكيت معنوي پرونده تشكيل شود و برند بصورت حضوري و با پرداخت هزينه هاي مربوطه به ثبت برسد.

تخصص ما در موسسه حقوقي نوبل ثبت انواع برند و علامت تجاري بصورت داخلي ، خراجي  و بين المللي است و بواسطه تسلط و شناخت كافي قوانين ثبتي برند توصيه مي كنيم اين مهم را به ما واگذاريد تا در كمترين زمان برند خود را به ثبت برسانيد.

براي مطالعه ادامه مطلب به سايت نوبل مراجعه فرماييد.

همچنين براي دريافت مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد .

آدرس : ميدان ونك – خيابان گاندي جنوبي – كوچه 23 – پلاك 19 – واحد 102

 تلفن :     02188203204

براي كسب اطلاعات بيشتر به وبسايت ثبت شركت نوبل مراجعه فرماييد.

HTTP://SSABT.COM

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.