انواع ثبت برند

ثبت شركت و ثبت برند نوبل

انواع ثبت برند

۱۵ بازديد

انواع ثبت برند 

در هنگام تهيه اظهارنامه ثبت برند شما مي توانيد به دو صورت برند خود را به ثبت برسانيد.  مطابق با ماده 30 قانون تجارت جمهوري اسلامي ايران برند هم بصورت انفرادي مي تواند به ثبت برسد و هم بصورت جمعي.

برند هاي انفرادي

اين نوع برند ها را همان برند خاص افراد حقيقي و حقوقي مي نامند كه قابليت تمايز محصولات و خدمات شركت ها و افراد مختلف را دارد و به عنوان نشان تجاري وقتي بر روي يك محصول و يا خدمت درج  مي شود در واقع به دنبال تعريف آن محصولات و خدمات مي باشد و مالكيت و انحصار محصول و خدمت را به فرد و يا شركتي اثبات مي كند. به همين دليل به برند انحصاري هم شهرت دارد .

برند جمعي

برند هاي جمعي تعريف متفاوتي دارند. اين برند ها هنگام ثبت اظهارنامه به عنوان مبدا و تائيد كننده يك محصول و يا خدمت به ثبت مي رسند. در اصل افراد و شركت هايي كه از اين برند ها استفاده مي كنند در واقع افرادي هستند كه توسط صاحب برند تائيد، توصيه و يا مشخص شده اند. در اصل دارنده اين نوع برند كه اغلب فرد حقيقي معتبر و يا شركت حقوقي شناخته شده اي است به دليل اينكه مشتريان مختلف را متقاعد و مطمئن به خريد  نمايند با اجازه استفاده اين برند به ديگران محصولات انها را تاييد مي كند.

در اين صورت هر گاه فردي خواهان استفاده از اين نوع برند هاي جمعي مي باشد بايد استاندارد ها و شرايط خاص صاحب برند را رعايت كند و حتي گاها توسط اين شركت و يا فرد مميزي هم مي شود.  در اصل استفاده از برند هاي جمعي به دليل توانايي اين نوع برند ها براي بالا تر بردن ميزان فروش و رقابت شركت ها و افراد مختلف مي باشد.

بنابر اين براي ثبت برند مي توانيد با توجه به شرايط و اعتبار خود برند هايي را به عنوان برند جمعي هم به ثبت برسانيد. متخصصين ما در موسسه حقوقي نوبل در كنار شما خواهند بود تا برند هاي شما را به بهترين نحو و در كوتاه ترين زمان با هر  گونه اظهارنامه مورد نظر شما به ثبت برسانند.

براي مطالعه ادامه مطلب به سايت نوبل مراجعه فرماييد.

همچنين براي دريافت مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد .

آدرس : ميدان ونك – خيابان گاندي جنوبي – كوچه 23 – پلاك 19 – واحد 102

 تلفن :     02188203204

براي كسب اطلاعات بيشتر به وبسايت ثبت شركت نوبل مراجعه فرماييد.

HTTP://SSABT.COM

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.