آيا امكان ثبت برند در ساير كشور ها مي باشد؟

۱۲ بازديد

آيا امكان ثبت برند در ساير كشور ها مي باشد؟

بسياري از صاحبين كسب و كار و تجارت كه بخصوص به موضوعات فراملي و بين المللي مشغول هستند و يا مي خواهند وارد شوند هميشه نگران موضوع ثبت برند خود در ساير كشور ها هستند.  همانگونه كه در ايران مي توانيد برند خود را به ثبت برسانيد در ساير كشور هاي ديگر هم شما مي توانيد به منظور محافظت و ارزش گذاري برند ها و علامت هاي تجاري خود آنها را به ثبت برسانيد.

ثبت برند  يا علامت تجاري در كشور هاي ديگر بايد متناسب با قوانين و مقررات آن كشور انجام شود.  هر كشوري سازمان و يا نهادي را براي ثبت برند  و علائم تجاري در نظر گرفته كه در ازاء پرداخت هزينه اي برند متقاضيان را به ثبت مي رساند. اين كشور ها قوانين خاص خود را دارند و به همين دليل هيچ تضميني نيست كه برندي كه در ايران به ثبت رسيده با شرايط و قوانين كشور ثالث هم قابل ثبت باشد و به همين دليل بسياري از افراد به مشكلات عديده اي ثبت برند در كشور هاي ديگر مواجه مي شوند. بخصوص اگر مجبور به ثبت برند در چندين كشور باشند.

اما راه حل اين كار بسيار ساده است. شما مي توانيد به جاي ثبت برند و يا علامت تجاري خود در كشور هاي مختلف و صرف زمان و هزينه هاي زياد براي اين هدف و احتمالا مواجه شدن با مشكلات بسيار فراوان برند خود را بصورت بين المللي به ثبت برسانيد.

در اصل وجود اين مشكلات و سو استفاده هاي فراوان بين المللي از برند هاي شركت هاي بزرگ و بين المللي باعث شد كه كشور هاي عضو كنوانسيون پاريس با تهيه يك توافقنامه و قرارداد و امضا دستورالعمل ها و قوانيني سازماني را تشكيل دهند تا برند ها و علائم تجاري متقاضيان را بصورت بين المللي به ثبت برسانند. اين قرارداد به قرارداد مادريد و يا  پروتكل مادريد شهرت دارد و سازماني كه اين پروتكل را اجرا و علائم تجاري را بصورت بين المللي به ثبت مي رساند سازمان جهاني ثبت برند wipo نام دارد.

براي اين كه برند خود را در اين سازمان به ثبت برسانيد اما بايد مراحل و قوانيني را رعايت بكنيد ولي در عوض يك بار برند خود را به ثبت رسانده ايد و برند شما در همه جهان مورد حمايت و غير قابل سو استفاده بوده و اعتبار زيادي پيدا مي كند.

موسسه حقوقي نوبل از برترين موسسات حقوقي ايران براي ثبت بين المللي برند هاي شما با هزينه هاي مختصر آماده همكاري مي باشد.

براي مطالعه ادامه مطلب به سايت نوبل مراجعه فرماييد.

همچنين براي دريافت مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد .

آدرس : ميدان ونك – خيابان گاندي جنوبي – كوچه 23 – پلاك 19 – واحد 102

 تلفن :     02188203204

براي كسب اطلاعات بيشتر به وبسايت ثبت شركت نوبل مراجعه فرماييد.

HTTP://SSABT.COM

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.