براي ثبت برند چه مداركي بايد تهيه شود؟

۱۵ بازديد

براي ثبت برند چه مداركي بايد تهيه شود؟

برند يا علامت تجاري متعلق به گروه خاصي نيست و بر خلاف تصور برخي حتما نبايد صاحب شركت باشيد تا بتوانيد برند به ثبت برسانيد. در نتيجه برند هم حقيقي مي شود و هم حقوقي .  اما ثبت برند با مراجعه به سازمان مالكيت معنوي به ثبت مي رسد و براي ثبت اين برند بايد مراحلي انجام شود كه يكي از اصلي ترين اين مراحل تهيه مدارك مورد نياز براي ثبت برند با توجه به موقعيت متقاضي يعني حقيقي بودن و يا حقوقي بودن فرد مي باشد.

اشخاص حقوقي بايد آگهي تاسيس شركت  را به همراه روزنامه آخرين تغييرات ، يكسري كپي از تمامي مجوز هاي شركت مانند پروانه بهره برداري و جواز تاسيس و ... و همچنين كپي برابر اصل كارت بازرگاني به نام مدير عامل منتخب شركت ، كپي شناسنامه و كارت مالي مدير عامل و مهر شركت را ارائه نمايند. به همراه اين مدارك بايد  نمونه اي از علامت تجاري هم در قالب يك نسخه 10*10 ارائه شود.

حال اينكه متقاضيان حقيقي ارائه كپي كارت ملي و شناسنامه، جواز كسب و در صورت موجود بودن كارت بازرگاني و نمونه 10*10 كفايت مي كند.

هر يك از اين افراد چه حقيقي و چه حقوقي براي برند مورد نظر خود بايد يك اظهارنامه هم تهيه كنند. اين اظهارنامه مشخصات برند را براي ثبت ارائه مي كند و فردي كه خواهان ثبت برند به نام او مي باشيد. از اين رو بايد به خوبي و با دقت اين اظهارنامه تهيه شود و به نام متقاضي ارائه شود.

بهتر است موضوعات ثبت برند خود را حتما با مشاوران خبره موسسه حقوقي نوبل دنبال كنيد. تخصص و تجربه براي ثبت يك برند بسياري از هزينه هاي شما را كاهش خواهد داد و باعث مي شود برندي به ثبت برسانيد كه تا  هميشه كارايي و اثر بخشي داشته باشد.

براي مطالعه ادامه مطلب به سايت نوبل مراجعه فرماييد.

همچنين براي دريافت مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد .

آدرس : ميدان ونك – خيابان گاندي جنوبي – كوچه 23 – پلاك 19 – واحد 102

 تلفن :     02188203204

براي كسب اطلاعات بيشتر به وبسايت ثبت شركت نوبل مراجعه فرماييد.

HTTP://SSABT.COM

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.