چرا بايد برند يا علامت تجاري را اشخاص حقوقي به ثبت برسانند؟

۱۵ بازديد

چرا بايد برند يا علامت تجاري را اشخاص حقوقي به ثبت برسانند؟

آيا شما هم به عنوان يك شخصيت حقيقي و حقوقي به دنبال خلق يك طرح و ثبت آن هستيد و مي خواهيد بدانيد كه چرا بايد اين كار را متخصص حقوقي براي شما انجام دهد؟

جواب بسيار ساده است. همانگونه كه توليد هر محصول و خدمتي نياز به دانش و تخصص در آن زمينه را دارد ، موضوعات حقوقي مانند ثبت علامت تجاري هم نياز به دانش و تخصص دارد. چه دانشي؟

برند يا علامت تجاري قوانين و مقرراتي بصورت داخلي و قوانين و مقرراتي بصورت بين المللي دارد. در اصل هر برند يا علامتي را نمي توان ثبت كرد. بخصوص در زمان حال كه تعداد برند ها و علامت هاي تجاري به شدت زياد شده و هر فرد حقيقي و حقوقي داراي كسب و كاري براي خود يك تا چند برند را به ثبت رسانده.

حال اگر شما زمان زيادي را صرف توليد طرحي كنيد كه قابليت ثبت نداشته باشد و يا برندي را طراحي كنيد كه پتانسيل ضرر و زيان دهي براي يك فرد ديگر را داشته باشد و يا شبيه ساير برند ها و طرح هاي تجاري در هر كجاي دنيا باشد نه تنها نمي توانيد آن طرح را به ثبت برسانيد بلكه ممكن است با شكايت صاحب برند مواجه شده و مجبور به پرداخت جريمه هاي سنگيني هم بشويد.

برند بايد مطابق با دستور العمل ها و قوانين ايران و سازمان جهاني ثبت برند طراحي و به ثبت برسد. حتي اگر برندي را بدون ثبت مورد استفاده قرار دهيد باز هم نمي توانيد در صورت شكايت فرد صاحب برند از پرداخت خسارت و جبران ضررهاي شاكي شانه خالي كنيد.

برند يك مالكيت حقوقي  و فوق العاده محكم و معتبر است و افرادي كه برند خود را به ثبت برسانند قويا مي توانند از برند خود حمايت كنند . از اين رو متخصصين حوزه حقوقي ثبت انواع برند با تسلط كامل به قوانين مختلف ثبت برند و همچنين شناخت آخرين تغييرات در اين قوانين هم جلوي صرف زمان و هزينه بيهوده شما را خواهند گرفت و هم برندي را براي  شما به ثبت خواهند رساند كه قابل اعتماد و دفاع باشد.

هر برند و يا علامت تجاري با دانش متخصصين موسسه حقوقي نوبل براي هر نوع كسب و كار حقيقي و حقوقي قابل ثبت است به شرط اينكه به تخصص و تجربه ما اعتماد داشته باشيد.

براي مطالعه ادامه مطلب به سايت نوبل مراجعه فرماييد.

همچنين براي دريافت مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد .

آدرس : ميدان ونك – خيابان گاندي جنوبي – كوچه 23 – پلاك 19 – واحد 102

 تلفن :     02188203204

براي كسب اطلاعات بيشتر به وبسايت ثبت شركت نوبل مراجعه فرماييد.

HTTP://SSABT.COM

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.