چگونه شركت دانش بنيان خود را ثبت كنيم؟

۶ بازديد

چند سالي است كه از طرف دولت و دستگاه‌هاي اجرائي كشور، به شركت‌هاي دانش‌بنيان توجه ويژه‌اي شده است. چراكه در سال 1389 قانوني در حمايت از موسسات و شركت‌هاي دانش‌بنيان و تجاري‌سازي اختراعات و نوآوري‌هاي آن‌ها، به تصويب مجلس شوراي اسلامي رسيد. بر اساس ماده‌ي 2 اين قانون شركت‌هايي كه در زمينه‌ي كاربرد و گسترش اختراع و نوآوري و تجاري‌سازي نتايج تحقيق و توسعه شامل «طراحي و توليد كالا و خدمات» در حوزه‌ي فناوري‌هاي برتر و باارزش افزوده‌ي بالا فعاليت مي‌نمايند، شركت يا مؤسسه دانش‌بنيان محسوب مي‌شوند.

شركت‌هاي دانش‌بنيان در حوزه‌هاي مختلف علوم دانشگاهي فعاليت مي‌كنند و از اهداف‌شان مي‌توان به دانش محور كردن توسعه اقتصاد، هم‌افزايي علم و ثروت و تجاري‌سازي نتايج تحقيقات‌شان اشاره كرد. در كشور ما دو نوع شركت دانش‌بنيان وجود دارد؛ دولتي يا خصوصي كه در هر دو دانشگاه سهام‌دار است.

مهم‌ترين و اوليه‌ترين اقدام در ثبت شركت دانش‌بنيان، داشتن يك ايده‌ي خلّاق و نو است. اگر شما يكي از صاحبان ايده‌هاي نو و خلاق هستيد، مي‌توانيد جهت ثبت شركت دانش‌بنيان خود و همينطور ثبت برند خود، با كارشناسان مجرب ما تماس حاصل نماييد.

براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت ثبت شركت و ثبت برند نوبل مراجعه فرماييد.

تلفن : 02188770580

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.