شركت تضامني و اعتبار موسسين ...

ثبت شركت و ثبت برند نوبل

شركت تضامني و اعتبار موسسين ...

۱۱ بازديد

بر خلاف شركت هاي سهامي كه اعتبار شركت از سرمايه موسسين استنباط مي شود در شركت هاي تضامني اعتبار موسسين اعتبار شركت است . افراد متقاضي ثبت شركت تضامني به دنبال استفاده از اعتبار افراد خود مي باشند به اين ترتيب كه شخص يا اشخاص معتبر و شناخته شده در يك حرفه يا تخصص را سهامدار شركت كرده و نام او را متضمن ساير افراد شركت مي كنند .  هر چه اعتبار و وجهه سهامداران و موسسين بيشتر و افراد شناخته شده تري باشند اعتبار و وجهه شركت بيشتر و بالاتر خواهد بود و مشتريان با استناد به شناخت  و اعتماد به اين اشخاص با شركت كار خواهند كرد.

اين شركت ها بين 2 تا چند نفر و به منظور انجام امور تجاري شكل مي گيرند . نام تضامني اين شركت ها به اين دليل است كه نام يك يا چند نفر از موسسين در نام شركت آورده مي شود و اين افراد حكم ضامن شركت و ساير شركاء را خواهند داشت هر چند مسئوليت و پاسخگويي به تعهدات شركت تضامني براي هر كدام از شركاء به يك اندازه بوده و اين موضوع ربطي به سهم الشركه و توافقات في ما بين شركاء نخواهد داشت.

 كارشناسان و متخصصين ثبت شركت و ثبت برند نوبل پيشنهاد مي كنند با توجه به اينكه اعتبار شركت  تضامني به اعتبار اشخاص مي باشد و جوابگويي به تعهدات شركت براي همه يكسان است حتما از افرادي به عنوان شريك بهره ببريد كه شناخت كافي و مناسبي از آنها داشته باشيد و همه جوره مورد اعتماد شما باشند. همچنين با توجه به حساسيت و قوانين مختلف ثبت شركت تضامني استفاده از تجربه و تخصص  كارشناسان ثبت شركت و ثبت برند نوبل را فراموش نكنيد.

تلفن : 02188770580

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.