چه كساني مي توانند ثبت شعبه خارجي داشته باشند ؟

۱۰ بازديد

چه كساني مي توانند ثبت شعبه خارجي داشته باشند ؟

 

در خارج از ايران  يعني در ساير كشور هاي دنيا امروزه شاهد شركت ها و برند هايي هستيم كه بسيار شهرت داشته و از نقطه نظر كيفي  و كمي توانسته اند در سطح دنيا به حد مطلوبي رسيده و مشتريان خاص خود را داشته باشند. معمولا اين برندها براي توسعه فعاليت و رشد بيشتر خود به دنبال ايجاد شعب و نمايندگي در كشور ها و مناطق مختلف جغرافيايي براي به دست اوردن اعتبار و مشتريان بيشتر مي باشد . البته گاها شركت ها و افرادي هم هستند كه با شناخت محصولات خاص يك شركت ديگر در كشوري ثاني به دنبال دريافت نمايندگي و يا شعبه آنها در داخل كشور برآمده و تلاش مي كنند از اعتبار و نام انها براي به سود و اعتبار رسيدن خود استفاده نمايند .

اما موضوع فعاليت در كشور هاي ديگر به عنوان يك شعبه مستقل و يا يك نمايندگي نيازمند رعايت قوانين و مقررات ان كشور بوده و بايد شركت در محدود قانوني و حقوقي كشور ديگر مورد تاييد باشد . در ايران نيز بسياري از شعبات و نمايندگي ها را از ساير شركت هاي نامي دنيا شاهد هستيم مانند برند هاي ورزش نايك ، پيك و يا برند هاي لوازم خانگي مانند سامسونگ ، برند هاي مواد غذايي مانند دنت و ...

براي مطالعه ادامه مطلب به وبسايت ثبت شركت  و ثبت برند نوبل مراجعه فرماييد. همچنين براي دريافت مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد .

 تلفن :     02188770580 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.