برند چگونه به منبع درامدي جديد براي شركت مبدل مي شود؟

۱۲ بازديد

برند چگونه به منبع درامدي جديد براي شركت مبدل مي شود؟

وقتي از برند به عنوان يك منبع درآمد زا براي شركت نام برده مي شود شايد براي برخي اين گفته عجيب به نظر برسد. اين در حالي است كه برخي از افراد توانمند اصل هدف خود براي ثبت برند هاي مختلف را اين نوع درامد ها در نظر گرفته اند.

برند شايد در اولين روزهاي ثبت خود چندان ارزشي نداشته باشد ولي به دليل تاثيري كه در جذب مشتريان دارد وقتي بتواند به خوبي در بازار معرفي و به اصطلاح جا بيافتند به عنوان يك محرك و يك نماد در بين مشتريان ديده مي شود. مشتري به اين نشان اعتماد مي كند و در اصل اين نشان تجاري و يا برند تجاري است كه باعث فروش بيشتر محصولات و خدمات شركت مي شود.

حال هر چقدر شركت موفق تر عمل كند و بتواند در مديريت و ارزش آفريني براي برند بهتر عمل كند، يعني برند بيشتر در كشور معرفي و در بين مشتريان مختلف شناخته شود ارزش بيشتري كسب ميكند.

حال اگر قرار باشد برند به فرد ديگري واگذار و يا فروخته شود با تمامي اين امتيازات و مطابق با ارزشگذاري هاي رسمي به فروش مي رود و اين يعني يك دارايي ارزشمند و يا منبع درامدي جديد براي شركت.

ضمن اينكه در اين شرايط شركت ها و افراد مختلف حقيقي هم براي موفقيت در فروش بيشتر محصولات خود با عقد قرارداد و يك توافقنامه با شما به عنوان صاحب برند و پرداخت هزينه اي به شما مي توانند حق استفاده از اين برند را دريافت نمايند. هر چه برند ارزشمند تر باشد ميزان اين قرارداد سنگين تر خواهد بود.

موضوعاتي همچون محبوبيت برند، ميزان موفقيت برند، شناخت داخلي و خارجي برند و سابقه برند در اين ارزش تاثير مستقيم دارند. از اين رو برخي از شركت هاي موفق با استفاده از يك برند به ميزان مدتي مشخص و معتبر كردن آن و سپس فروش و يا اجاره آن درامدي ديگر را براي شركت فراهم مي كنند.

وكلاي ما در موسسه حقوقي نوبل به عنوان برترين وكلاي كشور شما را بيشتر راهنمايي خواهند كرد و در راه موفقيت برند شما تا انتها با شما خواهند بود.

براي مطالعه ادامه مطلب به سايت نوبل مراجعه فرماييد.

همچنين براي دريافت مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد .

آدرس : ميدان ونك – خيابان گاندي جنوبي – كوچه 23 – پلاك 19 – واحد 102

 تلفن :     02188203204

براي كسب اطلاعات بيشتر به وبسايت ثبت شركت نوبل مراجعه فرماييد.

HTTP://SSABT.COM

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد