هدف گذاري در شركت ها

ثبت شركت و ثبت برند نوبل

هدف گذاري در شركت ها

۱۲ بازديد

هدف گذاري در شركت ها

 

شركت هاي تجاري با هدف به دست آوردن سود و اعتبار بيشتر به ثبت رسيده و با آورده هاي اغلب اندكي افق هاي دوري و بلندي را براي خود متصور شده و با تلاش و پشتكار خودشان سعي مي كنند به اين افق و آينده دست پيدا كنند . در واقع بدون داشتن اين آينده و چشم اندازه فعاليت شركت بي هدف مي شود و نيازي به توسعه و تلاش اضافي در برهه اي از فعاليت شركت ممكن است بي معنا و پوچ شود .

از اين حيث اغلب افراد پس از ثبت شركت و يا موسسه غير تجاري خود در اولين جلسات خود صورتجلسه اي را در بين خود تنظيم مي كنند كه اصل و ديدگاه كلي شركت را مورد بررسي قرار مي دهد و به آنچه به در تلاش هستند به دست بياورند تكيه دارد .

پس از ثبت شركت چشم انداز موسسين شركت در غالب فعاليت ها و نظارت اوليه هيئت مديره و پيگيري ها و تسهيل سازي و ارائه مجوز هاي لامزتوسط مجمع عمومي  و مجمع عمومي بطور فوق العاده انجام مي شود . هيئت مديره موظف مي شود  تمامي اهداف و برنامه هاي مورد نظر براي رسيدن به اين خواسته ها را ارائه نموده و در راه اعطلاي به اين اهداف برنامه ريزي هاي لازم را صورت دهد .

براي مطالعه ادامه مطلب به وبسايت ثبت شركت  و ثبت برند نوبل مراجعه فرماييد. همچنين براي دريافت مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد .

 تلفن :     02188770580 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.