نكاتي در خصوص شركت هاي با مسئوليت محدود

۶ بازديد

نكاتي در خصوص شركت هاي با مسئوليت محدود 

 

از آنجايي كه اغلب افراد براي تشكيل  ثبت شركت و تاسيس يك شخصيت حقوقي نگراني هايي در خصوص تعهدات و مشكلات مالي احتمالي دارند قانونگذار به منظور ساده تر سازي  و ارائه راهكاري براي اين افراد شركت هايي را در قانون به تبعيت از بسياري ديگر از كشور هاي دنيا منظور كردند كه در آن هر فرد تنها به اندازه سرمايه خود مسئول بدهي هاي شركت باشد.  اين دسته از شركت ها را شركت هاي با مسئوليت محدود نام نهادند و همانند ساير كشور  ها در ايران نيز اين شركت مورد نظر و خواست عمومي واقع شد .

براي ثبت شركت با مسئوليت محدود مي توان با هر موضوع و حيطه فعاليتي اقدام كرد  و نيازي هم به سرمايه اساسي و زيادي ندارد . در زير به نكات مهم اين شركت ها اشاره خواهيم كرد .

  • شركت هاي با مسئوليت محدود از نوع شركت هاي اشخاص هستند . يعني در اين شركت ها شخص اهميت زيادي دارد و اعتبار افراد موسس در شركت به عنوان يك ركن اساسي مي باشد . البته تفاوت اين شركت با ساير شركت هاي اشخاص در اين است كه در شركت هاي با مسئوليت محدود  سرمايه هم همانند افراد نقش تعيين كننده اي در اعتبار و دارايي شركت دارد . همين موضوع باعث شده تا اختلافاتي هم بين صاحبان عقيده در خصوص نوع سرمايه اي و يا اشخاص بودن شركت ها به وجود بيايد .

 

 

براي مطالعه ادامه مطلب به وبسايت ثبت شركت  و ثبت برند نوبل مراجعه فرماييد. همچنين براي دريافت مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد .

 تلفن :     02188770580 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.